keeskops.reismee.nl

Voorbereiding

De voorbereidingen voor onze reis zijn in volle gang, we zijn er bijna helemaal klaar voor! Zo veel zin in en zo benieuwd wat het ons gaat brengen! Kees kijkt regelmatig in zijn dolfijnenboek die hij van het CDTC heeft gekregen en Sam haar rugzak staat al klaar.

Flip en Jannie vd Schuur

Lieve allemaal, we wensen jullie een onvergetelijke tijd toe en dat het Kees en jullie brengt/geeft waar iedereen zo op hoopt. Geniet vooral van deze bijzondere reis! Groetjes van Flip en Jannie uit Den Oever.

roos en yvonne

Heeeej zuster!!
Wij wensen jullie heel veel succes en plezier.
Geniet ervan dit wordt een avontuur om nooit te vergeten!!!!
Jullie zijn toppers!
xxxxxxxxxxx je collega's roos en yvonne

Mieke Gresnigt

Hoi Lennie,
Ik kreeg je weblog van Wil en ik wil je een hele mooie reis wensen. Ik hoop dat deze reis jullie heel veel goeds brengt.
Mieke

Simone

Lieve Kees,

Heel veel plezier tussen de dolfijntjes en we blijven de verslagen en blije foto van je volgen! Spannend hoor, morgen al in het vliegtuig...goeie reis!
Je zult het dol-fijn vinden daar, dat is zeker! dikke knuffel van Ben Simone Duncan en Jaydon