keeskops.reismee.nl

Begin de dag met een dansje.......

Deze morgen worden we wakker op de ontspannen tonen van Bobejaan Marley.Nadat ik gisteravond te horen heb gekregen dat onze nieuwe buurman een behoorlijke reggae fanaat is,verzoek ik hem om de dag op te laten starten met het "three little birds" van deze,en zeker door Sam en Kees,allom geprezen Jamaicaanse grootheid.Dit zorgt ervoor dat onze kinderen zich met een drafje richting onze buren begeven.Al zingend en dansend staan zij zich uit te sloven op het lied met de 3 vogeltjes(citaat van Sam) Je kunt de dagen slechter beginnen,denk ik maar... Kees kijkt wat bedenkelijk als we hem voorbereiden op het feit dat hij vandaag voor de laatste keer naar Deedee en zijn 2 hartsvriendinnen mag.Met handgebaren,iets wat meneer zich uitzichzelf nog niet eerder vertoond heeft,laat hij merken dat hij er zin in heeft. Met gemengde gevoelens sukkelen we richting CDTC en Kees staat van een afstandje al naar Wendy te zwaaien.Dat krijgt deze lieftallige jongedame toch maar in 2 weekjes voor elkaar!Wendy(en de rest van het team natuurlijk)..een diepe buiging onzerzijds hiervoor! We nemen plaats aan de stammtisch en Wendy en Yvonne schuiven aan.Wij geven hen de vorderingen door en zij komen met een opmerkelijk plan....Er wordt nog een therapeute op onze zoon toegelaten.Dit is verrassenderwijs zijn kleine zus.Eens kijken wat zij los kan maken bij haar grote broer.Zo jammer,maar wel begrijpelijk,dat we dit niet met eigen ogen kunnen aanschouwen. Een klein half uurtje later wordt Sam opgehaald om de kidsclub op sleeptouw te nemen en zien we dat Kees,Wendy en Yvonne zich richting Deedee begeven. Dit,toch iedere dag weer fascinerende schouwspel bekijkende,horen we al snel dat Kees zijn vreugdekreetjes het gehele complex in verwarring brengen.Len denkt dat het de fluitjes van de trainsters zijn,maar nee,het is echt haar bloedeigen zoon! Sorry hoor,maar ik ben de buren weer tegen het lijf gelopen wat resulteert in het op de vroege morgen moeten afmaken waar ik gister aan begonnen ben. Tijdens de laatste evaluatie luisteren we met een behoorlijk brok in de keel wat Wendy ons te vertellen heeft.Ook zij vind het jammer dat de sessie met haar grote vriend Kees voorbij is,ze had hem graag nog een weekje onder handen genomen.Met andere woorden,deze therapie sluit uitstekend aan bij Kees zijn wensen. Met een mooie dvd van Kees zijn avonturen,nemen wij afscheid van het gehele team en de andere gezinnen.Als emotionele kippen zonder koppen lopen we elkaar het allerbeste toe te wensen.Het is ook zo geweldig om bij de andere kinderen de vorderingen van de afgelopen 2 weken te bespeuren! Dikke tranen lopen over de wangen en we rijden terug naar huis.Heavy shit!Tijd voor verwerking. Len ligt er vroeg in en ondergetekende beland,zoals eerder vermeld bij de buren.Tijd voor ontspanning. De aankomende paar dagen zal er niet veel(of juist wel)te melden zijn,we gaan lekker met Kees(en Sam)aan de slag,hierbij deze geweldig 2 weken in ons achterhoofd houdende. Nogmaals ontzettend bedankt voor jullie reacties en tot de volgende keer! Groetjes en tot snel,Kees,Sam,Len en Siem! P.s.aan de ouders van Laura en Cher,hierbij mijn e-mail adres voor het uitwisselen van foto's,ervaringen en vorderingen.sjckops@hotmail.com.Het lijkt ons leuk om op deze manier een beetje op de hoogte van elkaar te blijven.Het was een genot om jullie te mogen leren kennen!

de onderwatertjes

wat heerlijk om zo met een goed gevoel daar te stoppen, we gaan jullie proberen te helpen om nog een x heen te gaan, jullie en Kees verdienen het!!! deze 2 weken hebben al zoveel los gemaakt. nu nog even uitrusten en dan terug naar heiloo, trek warme kleren aan. En allemaal XXXX

Corry

Oh wat mooi toch allemaal en inderdaad nog een keer heen zou geweldig zijn
Het is jullie zoooooooooo gegund deze vorderingen

lieve groetjes uit Limmen

Alice&dolfHoop

Goede morgen vanuit heiloo.
Wat ging de tijd snel en wat een prachtige leerzame ervaringen voor Kees en Sam en pappa en mamma. Afscheid zal moeilijk zijn.......xxx van ons

marian kops

ik hoop dat het afscheid nemen van Dee Dee niet te moeilijk wordt en het een tot ziens mag worden,
geniet nog een paar dagen van de zon en de reggae en wat rust,
hartelijke groetjes

Marian van der Heijdt

Wat jammer dat deze MAGISCHE weken alweer voorbij zijn. Hoop dat het jullie nog heel veel mag brengen en alvast een goede reis terug.

Martine Krul

Geweldig om al die verhalen te mogen lezen. Wat is die jongen goed bezig! Wat fijn dat het zo goed verlopen is.
Geniet nog een paar dagen en alvast goede reis terug.

Tiny

Leuk bericht,kom met een goed gevoel veilig terug naar Heiloo

sandra

een dag met gemengde gevoelens dus..nu nog even lekker genieten van en met elkaar en hopelijk blijft iedereen zich net zo inzetten dat kees volgend jaar weer kan naar deedee!
x

Opa Cock en Oma Ria

Wat een prachtige en spannende verhalen alle dagen.Dat zullen we missen,maar we we zijn zo blij dat we jullie vrijdag weer zien.Geniet van de laatste dagen.Liefs van ons.

Kees en Liesbeth

Weer mooi om te lezen....fije dagen nog. geniet van elkaar. Zo bijzonder allemaal...Goede reis voor later en alvast dan welkom terug! Heel veel liefsxxxx

Flip en Jannie

Wat is was het mooi om iedere dag te nieuwschierige naar hoe het ging die dag :-) Hou dit gevoel van deze bijzondere ervaring zolang mogelijk vast, dan zal het jullie nog veel verrassingen opleveren !!! groeten en liefs.

Maartje

Wat een geweldige ervaringen voor jullie allemaal! En wat heb je dat iedere keer weer mooi weten te vertellen zodat wij het allemaal goed konden volgen.
Ben benieuwd om Kees weer te zien (oké ook jullie).
Tot snel, liefs Maartje

Marja van ijzendoorn

Wat geweldig om de verhalen te lezen en Siem, echt een compliment hoe je dit ook allemaal zo goed kan verwoorden. Je ziet alles voor je. Dat zal idd erg emotioneel zijn geweest om afscheid te moeten nemen. Nu hopen dat het nog heel lang doorwerkt bij Kees. Geniet nog lekker van alles maar vooral van elkaar. Gr Marja x