keeskops.reismee.nl

Bedankje.....

Hallo allemaal,voor vandaag een allerlaatste update vanaf een zonovergoten Curacao.Wij zijn helaas zover gekomen om te moeten constateren dat we aan de laatste uren van deze indrukwekkende reis begonnen zijn.Toch zijn we daarentegen zeer benieuwd hoe Kees van plan is om zijn nieuwe ik te tonen en verder uit te bouwen.Nogmaals,dit zal niet voor iedereen te bespeuren zijn maar dat er wat verandert is bij onze grote trots is voor ons overduidelijk! De laatste paar dagen vullen we hier met het kopen van souveniertjes,enkele bezoekjes aan de vele stranden en het heerlijk aanvoelende zonnetje.Ook de borreltjes met de buren blijven een dagelijks terugkerend item. Rest mij niet veel meer als het gebruikelijke bedankje richting iedereen die op wat voor manier dan ook deze trip heeft mogelijk gemaakt.Laat ik beginnen met Finn Hoetjes,of eigenlijk zijn ouders John en Wendy,zonder hen had Finn er niet geweest natuurlijk,die ons ongeveer een jaar terug uit hebben genodigd om eens een praatje over deze therapie te komen maken.Na deze enerverende avond zijn de eerste stappen gezet om dit avontuur aan te gaan. Vervolgens ouders,familie,vrienden,kennissen en collega's,de mensen die kaarten voor Kees verkocht hebben,de mensen die deze kaarten gekocht hebben,de kleine donaties,de grotere donaties en de hele grote donaties.Verder de interesse die getoond werd,het medeleven,de kadootjes en weet ik veel wat allemaal nog meer.Het is voor ons onmogelijk om iedereen hier persoonlijk voor te bedanken,maar bij deze,dit was echt grandioos!!!!Toch willen we een aantal lieden hier eventjes vermelden.We beginnen met de "stichting Kees",Johan,Stef,Jeroen,Jan en Niels,geweldig wat jullie voor Kees hebben kunnen doen.Nico,Marielle,Daan en Rick,grote klasse voor de kilometers die jullie voor onze zoon hebben weggetrapt!Richard en Esther,voor de gastvrijheid die jullie ons hier geboden hebben.Natuurlijk niet te vergeten het gehele team van het CDTC met in het bijzonder Wendy,Yvonne en Deedee! Ook even een bedankje richting de volgers van dit blog,ben vanochtend even wezen tellen en we schurken tegen de 10000(tien duizend!!!) views aan.Wat een mentale steun heeft dat ons opgeleverd! Wij hopen dat ons nog een keer de gelegen heid wordt geboden om deze,bij Kees uitstekend aanslaande therapie,te mogen en kunnen herhalen.Als liefhebbende ouder wil je natuurlijk alles eruit persen wat er in je kind blijkt te zitten! Nogmaals aan iedereen ONTZETTEND BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tot snel,Kees,Sam,Len en Siem

Flip en Jannie

Lieve allemaal , bedankt voor jullie mooie vaak emotionele verhalen van de belevenissen aldaar.
Voorspoedige reis en welkom thuis, groetjes vanuit Den Oever xxx

de van noorten

goede reis ennne kijk naar alle vliegtuigen die hier overkomen .......

Opa Cock en Oma Ria

Lieve Len,Siem,Kees en Sam,
Wat fantastisch dat we zo van jullie mooie,maar ook zware belevenissen mee mochten genieten.We hopen dat jullie terugreis net zo goed gaat als de heen reis.Heel veel liefs voor jullie vieren en tot vrijdag.

Tiny

Jullie bedankt,het was allemaal toch heel ingrijpend.
Ik hoop dat het thuis nog doorwerkt wat daar gepresteerd is.

de onderwatertjes

jullie BEDANKT, dat we via deze site konden en mochten meeleven en genieten van deze bijzondere reis. en jullie ons zo ook om t hoekje mee lieten kijken in jullie gevoelens, gedachten en harten.
lieve siem, lenny, kees en sam....goeie reis en tot gauw

Charity, Ritchie, Nigel, Peter en Diane

Lieve allemaal, we hebben jullie de laatste dagen niet meer live kunnen volgen en spreken maar uiteraard elke dag jullie verhaal gelezen. Moet zeggen dat t hier thuis weer behoorlijk tegenvalt na de heerlijke 2 weken van therapie, zon, zee en strand. Bedankt voor jullie lieve berichtje bij het dagboek van Char en nog meer bedankt dat we zo'n mooie tijd met jullie mochten delen. Een hele goede reis terug naar ons koude kikkerlandje en we houden zeker contact. Lieve groetjes van ons allemaal XXX

marian kops

goede reis en welkom thuis alvast, erg mooie foto's van Kees en Sam!!
groetjes

Kees en Liesbeth

Goede reis naar huis en voor later welkom thuis!
Jullie bedankt voor het meedelen van al deze belevenissen. Een volgende keer? Dat moet zeker lukken! Jullie verdienen het gewoon!
Nog een keer heel veel liefs voor jullie allevier!xxxx

Alice&dolf

Een hele goede reis en jullie dank voor alles wat we mochten beleven. En voor later zou ik zeggen: op herhaling! Xxx

Stefan

Het zijn de inspanningen meer dan waard geweest als ik al deze verhalen lees. Goede reis terug en tot snel.

Sandra, Artina, Tess en Angela

Bedankt voor al jullie prachtige verhalen. We zijn heel benieuwd om Kees met al zijn vorderingen weer te zien !! Hele goeie reis terug .............

t joke

mooi

Fabian & Suus

Hey buurman bedankt voor de gezellige borreluurtjes.
Heel veel succes met jullie verdere leven/plannen, wij wensen jullie i.e.g. het allerbeste!

Brenda

We zijn blij dat jullie weer thuis komen en zeer benieuwd naar jullie verhalen, tot dinsdag! dikke kus

Richard en Esther

Lieve mensen, waanzinnig dat jullie reis zo geweldig is geweest. Wij hebben genoten van jullie aanwezigheid. Tot de volgende keer!!! XXXX