keeskops.reismee.nl

Reis en aankomst

6 september was het dan eindelijk zover! John en opa en oma brachten ons naar Schiphol. Buurman Rene had deze vlucht aangevraagd en dat hebben we geweten de begeleiding tijdens de vlucht was super. Eten en drinken in overvloed. En we mochten in de cockpit kijken, erg leuk! Siem werd rustig gehouden net drambui (schrijf t waarschijnlijk niet helemaal goed, maar er zit alcohol in). Kees hield zich voorbeeldig, dankzij de iPad, wat een uitvinding!! Maar ook Sam was voorbeeldig, super hoor! Op Schiphol was t nog wel even spannend voor hem, zoveel prikkels. Op het vliegveld van Willemstad nam een hele lieve Antilliaanse meneer ons onder zijn hoede en mochten we voor bij de paspoortcontrole en de bagagecheck. Esther stond ons al op te wachten en daarna heerlijk naar het onderkomen voor de komende tijd; caribean flower. Echt Caribisch, heerlijk! Vandaag even aclimatiseren iedereen heeft een beetje last van de jetlag ook Kees. Dus het is goed dat we nog een paar dagen hebben voor dat de therapie begint en Kees (en familie) fris aan de start kunnen verschijnen. Dus de komende dagen gaan we vooral wennen aan de heerlijke warmte en de buurt verkennen. Grt en tot gauw. Bedankt allemaal voor de leuke berichten, super!

Brigitta

Fijn om te horen dat alles goed is gegaan met de reis. Een goed begin is het halve werk, dus kom maar op met de rest ! Suc6 de komende weken.

Astrid

Wat heerlijk dat de reis zo goed is verlopen! Super! Het klinkt allemaal heel erg goed,nu kan het echt beginnen! Zet m op Kees! Heel veel succes!!!! Xxx

john en linda

wat heerlijk om zo verwend te worden,geniet ervan.

sandra

wat goed dat de reis zo goed is verlopen!! vanaf nu gaat het avontuur echt beginnen, we volgen jullie en de groeten van marco en maarten en liefs van mij xxxxx

stefan

Klinkt allemaal fantastisch. Ben erg blij voor jullie dat het zo goed is gegaan.Heel veel succes en tot gauw.

Esther

Welkom lieve mensen op het zalige eiland! Wij zullen jullie in alles bijstaan om er een toptijd voor jullie van te maken!!! X

angela

klinkt goed allemaal, ga er heerlijk van genieten !!!!

carola

Super dat alles zo goed is gegaan. Geniet van alles, maar aan de foto's te zien, moet dat wel lukken....

Corry Brasser

Ook ik was erg benieuwd hoe het gegaan was en lees dat het ook gelukt is.
Geniet lekker van het mooie weer zodat jullie er klaar voor zijn als de therapie begint.
groetjes Corry

alice en dolf

...Gelukkig de reis is achter de rug.......10 uur is erg lang voor de kleintjes....geweldig Kees met de IPAD.....wij hebben er ook een aangeschaft.....das wel even oefenen!

Pap en mam

Lieve allemaal. We zijn onwijs trots op jullie.

Gr. Pap en mam

Bart Houtman

Hallo,

Ik wil jullie heel veel succes wensen!

Bart Houtman
Stichting Dolfinn

mascha, gab, teun, lot, pien en saar

Hoi jongens, goed dat de reis goed verlopen is! We zijn benieuwd naar de komende verhalen, veel succes en plezier!
Ook namens mijn ouders (was ik weer vergeten te zeggen tegen je)..........Liefs gab, mas, teun, lot, pien en saar

Opa Cock en Oma Ria

Hallo allemaal,
Lekker dat het tot nu toe goed gaat.
Geniet van jullie extra vrije dag.
Groetjes en liefs van ons.

Rick Koppes

Geniet er van daar en succes met de dolfijnen!! Grtz aan Esther en Richard.

wendy

Lieve Len en Siem,

Super reis gehad betekend een super therapie tijd....
Geniet van elk moment en kijk niet alleen door je camera of fototoestel. Kees gaat een super ervaring meemaken,waar jullie als gezinnetje zoveel baad van zullen krijgen. Dit hebben jullie meer dan verdiend. xxx

Kees en Liesbeth

Wat fijn dat jullie er zijn en wat spannend allemaal.
Klinkt heel positief. Wat een geweldige bijzondere ervaring. Heel veel liefs van ons voor jullie!xx