keeskops.reismee.nl

De start!!!

Vandaag was het dan eindelijk zover, de eerste dag van de therapie!! We kwamen aan om 12 uur en we mochten even wachten in de heerlijke airco van het kantoor. Daar hingen een heleboel foto's van mensen die allemaal dolfijn ondersteunende therapie hebben gevolgd. Uiteraard gingen we meteen op zoek naar "bekenden" op de foto en daar zagen we een foto van een hele jonge Finn, ons grote voorbeeld! Even daarna werden we ontvangen door Wendy (therapeute van Kees) en Yvonne de stagiaire. Yvonne ging even spelen met Kees en Sam zodat wij in gesprek konden met Wendy over Kees en onze verwachtingen van de therapie. Na het kennismakingsgesprek namen Wendy en Yvonne Kees mee. We zagen hem 15 minuten later terug compleet in wetsuit en aan de hand van Wendy. Op naar het dock..... Daar werd Kees al opgewacht door Deedee, de dolfijn. Kees ging met frisse tegenzin het water in, hij vond het spannend maar hij raakte steeds meer op zijn gemak. Hij heeft deedee ook aangeraakt maar van een afstandje vond Kees toch het leukst. Toen de therapie voorbij was glom hij echt van trots en stond druk te "fladderen" van enthousiasme. Ben heel benieuwd naar morgen maar volgens mij gaat dat prima! Aansluitend hebben we kennis gemaakt met de andere families en het team van het CDTC. Was erg leuk, wat een leuke en aardige mensen! En echt zo gemotiveerd! Sam mag meedoen met de kidsclub en mag morgen de dolfijnen eten geven, iets waar ze al weken naar uitkijkt. Wel heeft ze al aangekondigd niet in het water te willen, gelukkig maar want daar is ze ook nog te jong voor! Tot morgen!!

Roos

Leuk om te lezen hoe het gaat len! Super dat Kees het leuk vind! Succes xxxx

Diana Bos

He Lieverds wat gaaf om te lezen dat Kees het zo gaaf vindt! Hij gaat het echt steeds nog leuker vinden.

XXX

Linda

Wat een leuk verslag om de dag mee te beginnen! Mooi om te lezen dat Kees genoten heeft. Dat geeft goede moed voor de volgende dagen. Succes allemaal en ik ben stiekem een beetje jaloers op Sam hoor, haha.

Charissa

Wat geweldig zeg, om jullie verslag te lezen. Het is allemaal zo positief en de energie spat ervan af! Geniet lekker met elkaar en de dolfijnen. Ik ben benieuwd hoe het avontuur van Kees verder gaat!

Pap en mam

Lekker dat jullie eindelijk gestart zijn, spannend allemaal maar gelukkig is het goed gegaan heerlijk!!, we blijven jullie lekker volgen. Geef Sam en Kees een dikke kus van ons. Doeiiii gr

sandra

das een heel goed begin, als kees al staat te "fladderen"ben benieuwd hoe het vandaag gaat en sam vandaag veel plezie met voeren!!!
lfs van ons!!!

Tiny

Ben blij voor jullie met zo,n goeie start

tj

heerlijk zo,n goed begin

Kees en Liesbeth

Wat geweldig zo'n mooi begin! Wat moet het voor jullie bijzonder zijn. De foto van een blije Kees maakt ons ook blij! Liefs van ons!

Dolf en Alice

Wat een mooi begin!

xxx

de onderwatertjes

wat geweldig!! dat blije koppie en frisse tegenzin zou ik ook hebben denk ik (spannend). maar heel bijzonder dat het aanraken er ook al is, deden wij langer over hihi. zet m op Kees en Sam heeeeeel veel succes vandaag met t voeren en geef ze niet te veel. een knuffel voor jullie alle vier. X

de onderwatertjes

en ook een knuffel voor Karen natuurlijk!!!!!!!!!!!!!

Marian van der Heijdt

Hallo Luitjes,

Geweldig om te zien en te lezen hoe Kees op de situatie reageert. Ik hoop dat het jullie heel veel mag brengen. Veel succes en geniet er ook van.

Groetjes Marian van der Heijdt.

Harry & Wendy

Stoer hoor Kees met zo'n mega vis in het water, mag het wel dolfijn heten maar toch!

Diane

Wat super dat het zo goed gaat.
Sam veel plezier met het voeren van de dolfijnen!

Familie Hemmer

Lieve Kees,

Wat ben jij een stoere vent met zo'n grote dolfijn het water in. Veel plezier en de groetjes aan de dolfijnen.
Groetjes Arlette

Corry Brasser

Ik kan mij voorstellen dat het heel spannend is allemaal maar de eerste indruk is goed
toi toi toi met alles

gitte en ron

wat onzettend leuk om jullie zo te kunnen volgen!Ben heel blij te lezen dat het allemaal goed gaat, en dat kees en sam ook zo genieten!doe de "visjes"maar een dikke knuf!!!!

Petra Fatels

Hoi Len,

Wat mooi dat het goed gaat en dat Kees het ook leuk vind. En dat Sam ook mee mag helpen met de dolfijnen.

Groetjes Peet,