keeskops.reismee.nl

Dag 2!

Vanmorgen zijn de vrouwtjes voor de eerste keer alleen met de auto op pad geweest voor de broodnodige souveniertjes.Bij terugkomst krijg ik nog even fijntjes te horen dat Lenny de Antilliaanse Rijstijl eerder onder de knie heeft als ondergetekende...Uurtje of 12 wederom richting het CDTC voor de 2e dag.Daar aangekomen veert Kees op als hij Wendy en Yvonne(de therapeuten)ziet.Na een kortstondig pruillipje laat hij zich gewillig meeleiden door hen.Even wat (klank)oefeningetjes in de therapieruimte voltooien alvorens de beloning ,het zwemmen met Deedee,volgt.Ook Sam mag mee naar het dok om dolfijn Deedee te voeren. Wij zien van een afstandje dat Kees al een stuk manser is als gisteren en zien tevens dat Sam geniet van haar taak.Even later wenken de therapeuten ons om dit geweldige schouwspel van dichterbij te komen bekijken.En geweldig is het !!!!!Zo bijzonder om dat ventje vol trots in het water te zien spartelen met deze prachtige dieren. Na afloop de boel nog eventjes evalueren om vervolgens te horen dat Kees zichzelf aan en uitkleed(is ons nog niet gelukt),zich spelenderwijs zijn eerste klankjes begint toe te eigenen en de bevestiging van de therapeuten te horen krijgen dat er nog wel meer in het verschiet ligt!! We waren al blij dat we dit avontuur zijn aangegaan maar het wordt alleen maar mooier,spannender etc.etc. Morgen na afloop van dag 3 mogen we ons verheugen op de "family swim",waarbij Karen ook mag meedoen als dank voor de verrichte inspanningen van de afgelopen dagen! Tevens wil ik van de gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken voor de lieve,leuke berichtjes.Ga zo door! P.s.voor de Wilders stemmers,de gulden bestaat hier nog..al heb ik begrepen dat deze clown een smadeloze nederlaag heeft geleden

Tiny

Wat heerlijk te horen dat het zo goed gaat.
Liefs Tiny

alice en dolf

voor het slapen gaan.....jouw bericht....wat mooi geschreven...en wat heerlijk......liefs van ons

iwan

prachtig om dit allemaal te lezen en te horen dat het goed gaat.

sandra

net wakker, en dan lees ik jullie bericht...kees al zelf aan en uitkleden, ik krijg er kippenvel van!!! nu al dus wie weet wat er in het verschiet ligt..... veel plezier vandaag!!! lfs san

mascha, gab en kids

zo te lezen genieten jullie volop! Ben benieuwd naar jullie nieuwe verhalen....
liefs mas, gab, teun, lot, pien en saar

T JOKE

echt geweldig

Linda

Net aangekomen op kantoor lees ik dit bericht met een big smile voor aan mijn collega's. SUPER!!

Pap en mam

Geweldig!!!! We moeten even een traantje laten.

Corry Brasser

Je wordt iedere keer naar de computer getrokken om te kijken of er weer een nieuw berichtje is
Een geweldig verhaal en wat heerlijk om te lezen dat Kees ervan geniet en jullie uiteraard ook

Kees en Liesbeth

Wat mooi om te lezen dat het zo goed gaat. Echt heel bijzonder...we denken aan jullie en leven mee!
Veel liefs en knuffels voor allemaal.

brigitta

Wat een goede berichten. Ga zo door Kees !!

loes manshande

zou zo graag effe komen kijken,spannend en emotioneel!

Jack

Wat heerlijk om te lezen dat Kees zo goed op de therapie lijkt te reageren! Ik hoop dan ook dat dit een belofte voor de toekomst is en dat hij als herboren terug gaat komen. En wat moet dit voor jullie als ouders ook geweldig zijn om mee te maken.
Succes verder en alvast bedankt voor de goede verslagen tot nu toe.

Stefan Beers

Schitterend om te horen dat er vorderingen zijn. Hopen dat hij deze lijn doortrekt zodat ik eens goed gesprek als mannen onder elkaar met Kees kan voeren.
Succes verder.

Marian van der Heijdt

Geweldig om te lezen over de vorderingen van Kees hopen dat er nog een hoop mooie ontwikkelingen volgen.

Annette Sinnige

Blij te lezen dat Kees zo goed reageert op alles.
Spannend allemaal! Wensen jullie veel geluk en wijsheid toe.
Groetjes van ons allemaal uit Zuidlaren

Opa Cock en Oma Ria

Wat geweldig dat het allemaal zo goed gaat.We zijn zo erg blij.Kus voor Kees en Sam en verder veel geluk voor jullie allemaal.Geniet ervan.Groeten van ons.

John Hoetjes

Ik was nog stil, maar volg jullie wel hoor.
Maar.... van dit verhaal krijg je mij ook weer stil, geweldig.
en als geen ander had ik er geloof in , maar goed te lezen dat alles positief uitpakt.
Gister esther abel gesproken, dus was al een beetje op de hoogte van de eerste paar dagen. geniet en maak er wat van, laat heiloo trots zijn op kees, wij zijn het al.

jan en tecla

Geweldige berichten en heel mooi opgeschreven .
We blijven jullie volgen.
groetjes

Alice. Dolf

Net de fotoos gezien. Indrukwekkend!

tante

Ik krijg er kippenvel van,heerlijk dat alles zo goed gaat!

nel kroon

wat goed dat alles zo goed gaat met Kees.

ik wens jullie verder een goed verloop
leuk om het zo te volgen.
het blijft toch spannend allemaal

groeten uit limmen Nel kroon

Martine Krul

Super om te lezen dat het zo goed gaat. Ik ben er van overtuigd dat er iets moois uit gaat komen. Ik wens jullie nog heel veel plezier!!

de onderwatertjes

natte ogen en zonder woorden na t lezen van dit verslag.
XX

Wendy

Wat een goed en positief nieuws! Echt hartstikke goed! Nog heel veel plezier. Dikke kus van ons

Koos en Ria

Geweldig om te lezen dat het zo goed gaat met Kees
en met spanning kijken wij uit naar de volgende berichten

Dimph

Dit is vanzelluf geweldig om te lezen. Chickenskin all over! Zo blij voor jullie. Kees, je bent een topper! Dikke kus

Brenda

Het is nu al een geslaagde"missie" en je kent me Len, natuurlijk zit deze al te grienen haha! Wat een positieve energie straalt er van Kees af zeg! Liefs ons

marian kops

ontroerend om jullie te volgen op deze manier en geweldig dat het zo goed gaat!
nog hele mooie dagen met elkaar en de dolfijnen!
hartelijke groetjes

R Schrijer

Hier zijn geen woorden voor...x

Angela

Fantastische verhalen, heerlijk om te lezen !!!!!

Petra Fatels

wat goed van Kees dat ie na 3 dagen al zich zelf gaat uitkleden en aan.
en wat een mooi verhaal. krijg soms echt tranen er van.
lekker zo,n zuster die emotioneel wordt.