keeskops.reismee.nl

Nieuwe ronde,nieuwe kansen!

Vandaag een warme dag,maar Kees lijkt het niet te deren.Als we hem voorbereiden op het feit dat hij straks weer naar Wendy,Yvonne en Deedee mag tovert hij zijn mooiste glimlach tevoorschijn.En voor de kenners onder ons....die is mooi! Aangekomen bij het CDTC staat meneer al fladderend zijn therapeuten op te wachten en verdwijnt -zonder pruillip -achter de coulissen om zijn oefeningetjes te voltooien.Vervolgens richting Deedee waarbij het ons opvalt dat hij ons niet eens meer ziet staan.Vooral bij Len valt er een kilo of 20 van haar ranke schouders af.Eenmaal in het water zien we dat Kees al meer contact met Deedee wil en toelaat.Als klap op de vuurpijl laat hij zich zelfs zoenen door dit imposante beest!!!!!!! Na het zwemmen wordt Len verzocht om tijdens het douchen en omkleden aanwezig te zijn zodat onze zoon zich niet meer kan verschuilen achter het feit dat hij dit zelf niet kan. Vervolgens de evaluatie ,mijns inziens het spannendste van het hele gebeuren.Kees heeft de therapeuten vandaag versteld doen staan!Wendy vertelt ons wat Kees heeft laten zien vandaag en zelfs zij is daar enigszins verbaast over.Wat een trots daalt er dan op je neer!! En dan zijn wij aan de beurt...De "family swim",Ka,Sam en ik(Len heeft haar plekje overgegeven aan zuslief,echte zusterliefde)Alledrie zijn we het er over eens dat we begrip hebben over het feit dat Kees hier extra zijn best doet om met onze GROTE vriendin Deedee te mogen zwemmen.(foto's volgen later,wordt me iets te ingewikkeld )Aardig wat ervaringen achter de rug maar in de top 3 komt deze zeker! Overigens vermaakt Sam zich prima in de kidsclub zodatwe tijdens de therapie van deze comedycaper geen "last"hebben. Lang verhaal kort;wederom een topdag voor Kees! Trots,trots,trots........ Wederom een bedankje voor alle reacties,motiveert ons alleen maar meer! Groetjes en tot morgen!

Maartje

GEWELDIG !!!!

Met tranen in mijn ogen sta ik ontbijt te maken, maar ook mijn dag kan niet meer stuk..

Liefs, Maartje

Mark,Astrid,tess en max

Wat een prachtige verhalen! Echt geweldig!! Xxx

Fred en Konique Kops

Wat een positieve berichten; foto's spreken ook voor zich. Graag volgen we jullie verdere berichten. Groeten en veel succes EN PLEZIER allemaal,
Fred en Monique

Linda

Dit is nog maar dag 3, dat belooft wat! Super voor jullie allemaal. Prachtig om te lezen. Ga zo door Kees!

Pap en mam

Kees wat zijn we trots op je!!!je houd een hele dikke knuffel te goed. Je doet het geweldig. Lenny en Siem dit is toch buiten verwachting heerlijk!!!! Karen goeie reis terugxxxxx

Christa

Iedere ochtend eerst met de jongens even lezen wat voor avonturen Kees nu weer heeft beleefd. Wat een mooi begin van de dag. Geweldig dat het zo goed gaat!

Roos

Wat geweldig om dit te lezen!! Trots op jullie,
Hou je berichten in de gaten! Dikke kus roos

Esther

Wat geweldig zeg, goed gedaan Kees!!! Top jongens! Groetjes uit Heiloo! Esther X

Opa Cock en Oma Ria

Wat een prachtige resultaten van ons dappere mannetje.Veel plezier verder.Karen een goede teruchvlucht gewenst,er zijn hier kinderen die met smart op je wachten,maar hier ook alle hulde voor hoor.Veel liefs van ons en we kijken met spanning uit naar morgen.

Pap en mam

We hebben net de video gezien !!!,wat geweldig. Super !!!
Het is net of we er ook een beetje dij zijnxxxx

t joke

Ik zie die glimlach helemaal voor me

alice dolf

mooi mooi mooi ......goede reis karen xxxx

corry

Het is zo mooi om te lezen en je proeft het geluk ertussen uit als je het leest.
Dat Kees het zo goed doet en jullie mee kunnen genieten
GEWELDIG

loes manshande

niet terug gaan karen,het regent hier toch aldoor en jesse en seb doen het prima zonder jou!

sandra

top!!! ik denk erover om boet op het vliegtuig te zetten want het aan en uit kleden is hier ook drama :) :) :) maar alle gekheid op een stokje, kees gaat als een speer wat supergaaf!!!!!!!!!

jan en tecla

Machtig mooi!!

alice en dolf

Ja die lach..is de mooiste op het noordelijk halfrond!

Angela

wat een kanjer, die zoon van jullie !!!!

joke

ooo nog even geweldig ik lag in een deuk comedycaper zo treffend

Simoon

Lieve allemaal,
Wat ontroerend jullie verhalen!n wat kun jij t ook mooi verwoorden siem..ook een verborgen talent? Heel leuk om te lezen! Wat een knapperd onze Kees n super dat het zo klikt met zn vriendinnetje!grappige naam deedee,,zo noemt jaydon zn broer!h wat zijn het toch een pracht beestjes,ze kunnen je oaankijken met die grote glinster ogen he!hoop voor jullie nog vele fladdermomentjes n doe Es n rich de groetjes,wat ziet t r gemoedelijk uit bij ze! Dikke kus

Kees en Liesbeth

Iedere dag weer spannend om te lezen hoe het gaat..en wat gaat het goed. Even emotioneel hoor...wat zal het voor jullie ook bijzonder zijn...geweldig! Veel liefs voor jullie en geniet!xxxxx

Diana

He lieverds wat een topper! Ik weet bijna zeker dat mijn woorden de waarheid worden.

XXXX uit Akersloot

Richard, Anneke en Sarah Adrichem

Hallo familie Kops,
Wat leuk om jullie verhalen te lezen en zo herkenbaar. Als het goed is is Deedee de moeder van Li-Na, de dolfijn waar Sarah mee heeft gezwommen. En wat lekker dat Kees het zo goed doet. Hij ziet er ook heel ontspannen uit. Klopt het dat hij een groot glas appelsap drinkt op het terras van Porto Marie ? Richard dacht het te herkennen. We krijgen alweer helemaal de kriebels als we dat zien. Vroegen ons alleen nog af in welk resort/hotel jullie nu zitten....Heel veel plezier nog met jullie gezinnetje en goed blijven smeren hoor....Groetjes van Richard, Anneke en Sarah.

Neef Dave

Goed bezig hoor! Ik abonneer mij snel even op de update's heel veel succes! Xx

john en linda

wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat.
kreeg er kippenvel van.
leuke foto`s trouwens.

sandra

Mooi siem, een supermoment moet dat zijn geweest...en wat kan je leuk schrijven man, als je thuis ben moet je dit voortzetten voor kees en sam, enig voor later! x

Marian van der Heijdt

KIPPENVEL!!!!!!!!!!! Ik kan mij wel iets voorstellen van de spanning die bij Lenny aanwezig is, maar wat is het mooi dat het zich zo mooi ontwikkelt met Kees. Ben zo blij voor jullie en wat blijft het toch wonderlijk wat deze beesten allemaal los kunnen maken bij mensen. Ga door met trots zijn.

Opa Cock en Oma Ria

Lieve allemaal,
Vroeg mijn bed uit om jullie prachtige verhalen te lezen.
Vandaag iets minder maar vandaag nieuwe kansen,ook al krijgt Kees geen therapie .Wat spannend wat er allmaal gebeurd.Geef Sam en Kees een dikke kus van ons en we blijven uitkijken naar jullie mooie verhalen.Groetjes en veel plezier.