keeskops.reismee.nl

Gaat het kwartje vallen?

Vandaag,mannendag.Len en Sam besluiten een dagje thuis te blijven,wat hen tevens in de gelegenheid brengt om Ka een slinger naar het vliegveld te geven.Ka,nogmaals bedankt voor alles wat je de laatste dagen voor ons betekent hebt.Ondanks het feit dat Kees zonder zijn allergrootste rots in de branding,zijn moeder,richting het CDTC "moet",lijkt dit hem weinig te deren.Opgetogen stapt hij naast me in de auto. Aangekomen bij het CDTC bind hij zelf zijn rugtas om zijn schouders en loopt keurig aan het handje met me mee.Yvonne wacht ons al op en vertelt ons dat ze iedere dag zo ontzettend blij wordt van onze kanjer.In een kortstondig babbeltje vertel ik haar dat Kees mij vanochtend nog nooit zo duidelijk heeft gemaakt wat zijn wensen voor het ontbijt waren en haar antwoord was dat zij hier vandaag op voort gaan borduren.Even later schuift Wendy aan en constateert een hele blije Kees. Tijd voor de oefeningen,na een heerlijke kus verdwijnt Kees richting therapieruimte. Na het volbrengen van zijn taken zie ik Kees goedgemutst naar zijn beloning Deedee lopen.Zo aandoenlijk,in zijn wetsuit met dezelfde spillepootjes als zijn vader....Een minuutje of wat later volg ik om te zien dat Kees al grijnzend in het water ligt met Deedee en dochter Linaa(vergeef me de spelfout )2 dolfijnen dus.Deze jongen is voor het geluk geboren! Na zwemtijd volgt evaluatie,dus al wachtende met een gezonde dosis wedstrijdspanning laat ik mij informeren door Wendy die mij mededeelt,om op de titel terug te komen, dat het kwartje hoogstwaarschijnlijk gaat vallen bij het mannetje . Na wat tips en instructies verlaten we het CDTC ,waarna Kees als een volwassen vent naast zijn vader plaats neemt in de auto.Vol met trots kijkt hij me aan.....en de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik hem vertel dat woorden hier niet nodig voor zijn.Curacao is in 1 klap van de droogte af....Hij doet het zo geweldig!! Bij thuiskomst laat onze zoon merken dat hij het ook prima zonder Len redt,om vervolgens na een minuutje of 5 in haar weelderige haardos neer te strijken. Morgen inhaaldag,10 uur 30,pfffffff,wekker zetten dus.Zal nog een behoorlijk probleem worden om er op dit uitermate relaxte eiland een te vinden. Bis morgen..........

Reacties

Reacties

de onderwatertjes

wat een achtbaan vol emotie's voor jullie allemaal! heerlijk om te lezen en je zo een beetje een voorstelling te kunnen maken ( onmogelijk als je er niet bij ben). top dat alles zo goed gaat, ben zo nieuwsgierig!!!!!
succes en blijf schrijven en genieten van de nu al nieuwe kees

Koos en Ria

Geweldig die Kees maar wat denk je van Siem

Tiny

Heerlijk dat het zo goed gaat.
Wij blijven het volgen.

Marjo Broedersz

Hallo lieferds van over zee,

Wat heerlijk om te lezen dat het allemaal goed met jullie gaat.
Het eerste voorzichtige aaitje van Kees aan de dolfijn.
En z'n stralende koppie op de foto.
Als we het zo lezen is het allemaal prima geregeld.
En is de begeleiding naar jullie alle 4 TOP.
Hopen dat het in deze voorspoedige lijn door mag gaan!

Karen, wat gaat zo'n weekje snel...
Wij wensen jou een hele goede terug reis toe, en zien je graag gauw in limmen!

Veel succes en vooral genieten met z'n 4'tjes.
Tot schrijfs

Liefs,
Gerard, Marjo
Shane & Kaylee

Corry

wat schrijf je toch leuk en wat heerlijk dat het zo goed gaat allemaal en de tranen van geluk voor jullie
Dit geeft je wel vertrouwen voor de toekomst denk ik.

lieve groetjes

marian kops

mooie berichten van jullie en heerlijk om te lezen Siem, en het moet goed doen dat zovelen met jullie avonturen meeleven
en de resultaten en plezier voor Kees zijn al geweldig
en Sam geniet ook , Siem em Lenny een reis om nooit te vergeten nog veel plezier en hartelijke groetjes

Dolf en Alice

Wat weer een indrukwekkend verhaal.......zo intens en zo mooi onder woorden gebracht......hier in Heiloo ook geen last van droogte!!!!

xxx

loes

onbetaalbaar deze ervaring!dit hoort toch in het ziekenfondspakket!dit gun je iedereen met een beperking!zo blij voor jullie!

Kees en Liesbeth

Geen woorden voor....wat prachtig....
De zon schijnt voor jullie! Geweldig gewoon!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!