keeskops.reismee.nl

Pittig dagje....

Na alle euforie van de laatste dagen moeten we helaas constateren dat Kees er vandaag aanmerkelijk minder zin in heeft.Te verklaren is dit overigens wel aangezien hij er een hele drukke nacht op heeft zitten.Bovendien is Kees behoorlijk toegetakeld door enkele bloeddorstige Antilliaanse klotemuggen,iets wat zijn gemoedstoestand ook geen goed doet. Na ontbijt volgt de rit richting CDTC alwaar wij Roxanne vd Schuur(zusje van Dimph)tegen het lijf lopen.Deze charmante jongedame ligt hier gelegerd op de plaatselijke marine basis,en wij kunnen haar uitnodigen om het gebeuren van dichtbij mee te maken. Geroutineerd ondergaat Kees het hem welbekende proces van oefeningen,aan en uitkleden en het zwemmen met zijn vriendjes.Dit gaat allemaal prima overigens,maar tijdens de evaluatie krijgen we te horen dat Kees minder heeft laten zien als wat hij de afgelopen dagen heeft getoond. Nadat we ons huiswerk meekrijgen van Wendy en Yvonne besluiten we om nog even een verkoelende duik te nemen op het nabijgelegen strand.En wat onze verbazing schetst is dat Kees hier wel weer eventjes zijn vorderingen van de afgelopen dagen laat zien!Mooi om te zien dat het niet alleen op het CDTC gebeurt!Dit wisten wij eigenlijk al door het fantastische werk wat de meiden van de Vijfhoek voor elkaar krijgen.Na een heerlijk patatje met(Nino,no worries,frikadellen in overvloed,pal naast jullie hotel bivakkeert een oerhollandse snackbar)rijden we terug naar huis. Kees krijgt zijn iPad en komt redelijk tot rust. Na het eten nog even oefenen met Kees wat resulteert in enkele behoorlijke drift buien van onze zoon.Hier moet Kees(en wij) even doorheen,maar alle vertrouwen dat het goedkomt.Meneer ligt op dit moment prinsheerlijk te slapen en morgen staat er niets op het program om hem maandag zo fit mogelijk aan de 2e therapieweek te laten verschijnen. Grappig om te mogen zien is dat wij dezelfde oefeningen op Sam toepassen,wat resulteert in een volledig zelfstandige meid.Die kan bij terugkomst zo de kroeg in! Nou lieve mensen,deze jongen klokt er nog een extra borreltje in om van een welverdiende nachtrust te gaan genieten. Nogmaals dank voor al jullie reacties!

Stefan

Hopen dat Kees het Maandag weer oppakt. Geniet van jullie vrije dag. Nog een culinaire tip, probeer de antiliaanse frikandel met piccalilly eens.

Marja

Erg leuk om jullie verhalen elke dag te lezen. Wens jullie veel succes in dit grote avontuur. En geniet van elkaar!! X

Dimph

Siem, je moet schrijver worden, ik verheug me elke dag op jullie stukje. Blij te horen dat de familie Van der Schuur zich frikandeltechnisch geen zorgen hoeft te maken als we daar binnenkort zijn. Kees pakt het maandag vast weer goed op, wat moet het spannend voor jullie zijn. Fijn dat jullie nu een rustdag hebben, ff relaxen met elkaar. Veel plezier!

Pap en mam

Lieve allemaal
Jammer dat het iets minder gaat, maar dat was wel te verwachten. Maar we hebben er allr vertrouwen in geniet van jullie vrije dag....... Dikke kus voor allen
Veel liefs van ons

t joke

We hebben toch allemaal wel eens mindere dag ?

Alice en dolf. Zondagmorgen

Aan de koffie. En lezen hoe de dag verging. ...ja die rottige muggen daar....daar kan een mens. Chagrijnig van worden...een mindere dag dus.......vandaag. uitrusten ....geniet. ervan. ..

de onderwatertje

kees zal best moe zijn van alle emoties, indrukken en alle dagen zwemmen ( ook al is dat met de dolfijnen ). even lekker rust voor allemaal. geniet ervan .
elke ochtend voor ons een lekker lezend verhaal bij de koffie, ga zo door.
en zet m op kees je kan t, wij weten t zeker

sandra

je kan niet altijd zes gooien in het leven!! en allemaal wel eens een mindere dag pfffff heb ik standaard elke maandag!! lekker hoor even een dagje rust en volgende week weer met frisse moed er tegen aan

loes

t kan niet iedere dag feest zijn want dat is niet normaal!en die muggen zijn ellendig,haruki is er panisch van,succes morgen!

Opa Cock en Oma Ria

Lieve allemaal,
Ik had vanmorgen om 7 uur al een mail gestuurd maar die is niet doorgekomen zie ik.We zijn alle dagen zo nieuwschierig naar de vorderingen van Kees dat we er heel vroeg uit zijn.Deze dag iets minder,maar die muggen zijn ook rotbeesten.Dikke kus van Opa en Oma er op.Hopen dat het maandag beter gaat.Geniet van jullie vrije dag.Lieve groeten van ons.

Kees en Liesbeth

Die rotmuggen ook..laat je niet van de wijs brengen Kees, die beesten moeten mij ook altijd hebben... Je bent zo goed bezig en een offday mag wel dan...jullie doen het te gek hoor...zoveel emoties..spannend de nieuwe week! We nemen er eentje op jullie en weer een goede week! Liefsxxxx

Arjan, Monique en Joris

Prachtig en ontroerend, grappig & mooi geschreven jullie ervaringen..Kees, Sam, Lenny en Siem nog meer prachtige ervaringen gewenst. En fantastisch dat Kees zoveel vorderingen maakt! Ga zo door, komende week. Lieve groeten vanuit n minder tropische Driestal!

".

Talitha en Toon

wat een prachtige verhalen! Hou het ook even niet droog bij het lezen (Toon natuurlijk wel). Heel veel zin om dit verder te lezen en ik zie een nieuwe roeping voor je weggelegd in de vorm van columnist.

liefs Talitha en Toon

Harry & Wendy

Nou een off day off nie! Fantastisch om te lezen dat jullie zo genieten en voorruit gang boeken.
Geweldig

Petra van Stigt

Beste allemaal

ik geniet echt van jullie enthousiaste verhalen. Ik voel bijna de zon op mijn armen branden en de water spetters in mijn gezicht......zo levensecht. En wat fijn dat de reis goed verlopen is(al die extra pillen waren dus niet nodig in je rugzak Len). Op naar de tweede week.........ik blijf jullie hier volgen hoor.
Groetjes vanuit Heemskerk

Carla kops

Tjeetje ik ben nu pas ingestapt in die rollende trein( zo moet het toch voelen voor jullie) wat een geweldige ervaring voor Kees en voor jullie natuurlijk. Ik ga vanaf nu die fantastische verslagen volgen. Groetjes van ons

De Haantjes

He Kluun en familie, wat een mooie verhalen, geweldig om op afstand mee te krijgen wat jullie allemaal beleven. Wat zullen jullie trots zijn op zoon en dochter.
Wist overigens niet dat er in die nonchelante koele vader zo'n gevoelige schrijver schuil gaat, ga er vooral mee door!
x van JCDBT

loes

vol verwachting klopt mijn hart,ben erg nieuwsgierig naar de vorderingen van vandaag!vooral erg veel plezier gewenst voor jullie alle 4.