keeskops.reismee.nl

Puberale taferelen....

De rustdag is door ons alle 4 goed verteerd.Op de dagelijkse oefeningen met Kees na werkelijk niets uitgevoerd.Dat lukt hier op dit heerlijke onderkomen uitstekend,het is een oase van rust.Bovendien heerst hier het laagseizoen zodat Kees hier absoluut geen last heeft van overvloedige prikkels.Mocht er onder jullie iemand zijn die plannen heeft voor een trip naar dit zonovergoten eiland is het zeker de moeite waard om eens even op de site van dit paradijsje te gaan kijken(www.caribeanflowerappartments.com) Goed,tijd voor actie.Na een stevige nachtrust worden Kees en ondergetekende gewekt voor een riant ontbijt,klaargemaakt door onze lieftallige meisjes.Overigens wordt hierbij mijn vers gekookte eitje ,voor ik er erg in heb ,al verorberd door mijn zoon,die zoals we weten,erg gesteld is op de uitwerpselen van de kip. Na wat boodschapjes en een verkoelende duik in het zwembad stappen we in de auto richting CDTC .Kees kan niet wachten,als een dolle stier in een te kleine wei neemt meneer plaats in de heerlijk gekoelde wachtruimte.Wendy en Yvonne verschijnen en kort nemen we de ontwikkelingen van Kees door.Ze zijn trots op ons over het feit dat we er zo goed mee bezig zijn.Kees bindt zijn rugtas onder en neemt afscheid van ons om zich richting therapieruimte te begeven.Sam wordt opgehaald voor de kidsclub,wat zij geweldig vindt.Met volle teugen geniet zij van de avonturen die ze hier beleeft(Pap en Mam,hebben jullie wel eens een haai gevoerd?) We zien,nadat Kees zijn oefeningen voltooid heeft,hij monter de therapieruimte verlaat.Het ventje loopt voorop,Wendy en Yvonne volgen.Wij nemen ons stekje in en zien dat Kees een beetje loopt aan te klooien met Deedee.Kees doet niet echt wat er van hem gevraagd wordt en als "straf" wordt meneer onderworpen aan een stevige massage door Wendy op het dok ietwat hem terugbrengt in het hier en nu.De 2e zwemsessie volgt en Kees doet beter zijn best. Behoorlijk zenuwachtig wachten wij op wat Wendy en Yvonne voor ons te melden hebben.....Ze zijn tevreden,meldende dat Kees wel wat puberaal gedrag vertoont.Zal voor hem ook niet altijd even makkelijk zijn om te beseffen dat ja ja is en nee echt nee.Nadat we de bevestiging krijgen dat Kees zo slim is ,en het er echt wel in zit ,verlaten we met de nodige goede moed het terrein. Heel goed beseffende komen we tot de conclusie dat er nog een hoop werk aan de winkel is,maar nogmaals,Kees is op de goede weg!! Op de terugweg bezoeken we voor de zoveelste maal de plaatselijke roti boer en al aankomende staat deze welgevormde dame mij toe te gebaren dat ze om 16.00 uur de tent sluit.De klok van onze gehuurde Nissan Almeria geeft echter aan dat we dan nog een half uur de tijd hebben ...waar op zij antwoordt met feit dat zij Surinaams is.Een bulderende lach van deze bad mama jama volgt en is tot in de verre omgeving te horen...Weer geen roti... Nadat wij een overheerlijke pizza tot ons genomen hebben laat Kees heel duidelijk merken dat hij echt wel weet wat de bedoeling is....Komop Kees,laat het kwartje nou vallen,je kan het! Ok,morgen gaan we wederom met de stoutste verwachtingen aan de slag en ....wij zijn net zo benieuwd als jullie!! Jullie reacties doen het net zo goed!

iwan

hopen dat vandaag de roti lukt mooi om te lezen dit allemaal. succes vandaag

de onderwatertjes

wat een leuk verhaal 's morgens na t opstaan. heerlijk om de dag mee te beginnen.
kan me Kees zn gedrag wel een beetje voorstellen, eens kijken hoever ik bij deze meiden kan gaan??!!
maar wat een heerlijke mededeling dat zij zo positief zijn.
hou vol en zet m op Kees.
en sam kijk uit voor je vingers hoor bij de haaien!!
X van ons allemaal

Kees en Liesbeth

Weer een mooi verhaal zo op de vroege ochtend...blijft spannend allemaal toch? Maar moet gewoon lukken. Jullie verdienen het gewoon en weten zeker dat Kees het gaat maken! Veel liefs en knuffels!

Corry

\het blijft een kind en hij moet toch maar iedere keer zijn best doen, zal niet altijd meevallen maar voor jullie toch een kleine terugslag
Vol goede moed weer naar de volgende dag
lieve groetjes

Flip en Jannie

Prachtig om iedere dag de vorderingen te lezen en dat jullie er allemaal zo van genieten/leren.
Super dat jullie Roxanne meegenomen hebben naar het CDTC. Jullie liggen nog lekker te slapen en wij gaan nu vrolijk aan de slag, groetjes en dikke zoen!

Pap en mam

Lieverds dat Kees slim is dat weten natuurlijk....
Het zal niet altijd even makkelijk gaan. Maar het gaat stukje bij stukje beter dat weten wij zeker!!! Xxxxxx
Sam veel plezier met haaien voeren wij hebben het nog nooit gedaan. Haha

sandra

siem, die roti kook ik voor jullie terugzijn!! vandaag weer met veel plezier jullie verslag gelezen en dat kees slim is dat had ik allang al gezien in die prachtige ogen van hem!!!

Marjon Reimert

Wat schrijf je prachtig Siem! Ben net gewezen op jullie blog, wat een geweldige vorderingen maakt Kees en wat zullen jullie trots en blij zijn! Veel succes nog daar, groetjes!

Sagra

Net op aanraden van de Vijfhoek al jullie verhalen gelezen. Geweldig om te lezen hoe goed Kees het doet. Ik hoop dat het kwartje de komende 4 dagen nog gaat vallen en anders gebeurt dat thuis wel. Wij arriveren de 22ste dus we zullen jullie waarschijnlijk niet zien aangezien Kees zijn therapie dan afgelopen is.
Nog hele goede dagen gewenst en voor Kees een kus van India

Tiny

Ik heb ook al gezegd dat Kees slimmer is als we denken.Blij dat het nu uitkomt.Het kwartje gaat
vallen!!!

loes

kan je deedee niet mee naar huis nemen?

Alice. Dolf.

Oh. Daar nu al in de pubertijd! Ha ha. Ach. Dat kunnen we ons nog goed heugen.....dank voor je mooie verhaal....en groeten ook voor Lenny

Linda

Wat een fantastische bevestiging van de therapeuten dat "Kees zo slim is en dat het er echt wel in zit". Wat zullen jullie trots zijn op de kleine man! Nog een paar dagen. Hoop dat dat ook weer veel gaat brengen. xx

Marja van IJzendoorn

Hallo luitjes, wij zijn net terug van ook een heerlijke vakantie en heb net alle verhalen gelezen. Wat goed om te horen dat het zo goed gaat en ik waan mij weer helemaal terug op dat heerlijke eiland. Het weer en het sfeertje doet jullie allemaal heel goed en zo gebeuren er dingen die je niet voor mogelijk had gehouden. Geniet er lekker van en ik blijf de verhalen volgen. Veel groetjes van Marja van IJzendoorn

angela

superverhaal weer !!!!

john en linda

heerlijk om te lezen dat het weer de goede kant op ging.
ga zo door.......
veel succes en plezier nog.

Opa Cock en Oma Ria

Wat een prachtige foto`s,hier worden we heel blij van.Groetjes en kussen van ons.