keeskops.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Kees

Reacties

Reacties

Corry Brasser

lieve Kees

van oma Kroone heb ik gehoord dat je naar de dolfijnen gaat. Ik hoop dat je het erg naar je zin zult hebben. Heel veel plezier allemaal en ik ga het heel goed volgen wat jullie daar allemaal gaan doen. groetjes van de tennisvriendin van oma

peukie

kees heel veel plezier en succes bij de dolfijnen. siem, lenny en sam geniet ervan en succes.

Linda

Nou Kees, je website staat bij mijn "favorieten". Ik ga je alle dagen volgen. Heel veel succes en plezier met de dolfijnen en voor papa Siem, mama Lenny en Sam ook heel veel plezier en goede reis. Liefs, Linda en ook van Frank, Julia en Fleur.

Alice en Dolf

ook wij gaan jullie volgen......goede en mooie reis!

Harry & Wendy

Een hele goede en fantastische reis gewenst!
Maak er wat moois van.
Veel vreugde en plezier
xxx

de onderwatertjes

goeie reis voor jullie allemaal en geniet ook een beetje, maak er iets van.
Kees, zet m op je kan t vriendje

john en linda

Hoi kees,papa mama en zus sam.

heel veel plezier met de dolfijnen.
spannend hoor!!!!

De Beersjes

Joehoe, het is bijna zover. De grote spannende reis gaat bijna beginnen. Lieve Kees, zet hem op mannetje! Lieve Siem, Len en Sam, veel plezier en heel veel succes. Geniet van deze bijzondere ervaring. Dikke kus van Dimph, Stefan, Nino en Dymfie. Xx

de van Noorten

Nog een paar nachtjes slapen en dan is het eindelijk zover. We gaan jullie zeker volgen.

Maartje Burgering

Spannend...het is bijna zover, en wat goed dat we het allemaal kunnen volgen! Ik wens jullie heel veel bijzondere momenten en veel plezier met elkaar. Liefs, Maartje

Kees en Liesbeth

Wat spannend allemaal! Succes en geniet!
Veel liefs van ons en we blijven jullie volgen!

Fam. Leering

Lieve Kees,

Bijna is het zover, lekker zwemmen met Flipper en zijn vriendjes!!! Wij wensen jullie een hele mooie en leerzame tijd. Heel veel plezier lieve Len, Siem, Kees, Sam en Karen!!!! Heeeeel veeeeel liefs van Johan, Annamarie, Maud en Mads

Fam. Haanstra

Lieve Kees, Lenny, Siem, Sam en Karen, heel veel plezier en succes met jullie reis. We zullen jullie verrichtingen volgen en zijn best een beetje zenuwachtig over het resultaat. x de Haantjes

Fam de Wildt

Lieve Lenny, Siem, Kees, Sam en Karen wij wensen jullie een hele mooie en leerzame reis toe. We wensen jullie veel succes en zijn uiteraard heel benieuwd naar alle vorderingen enzo. Maar bovenal willen we jullie zeggen Geniet, Geniet, Geniet. O zo belangrijk. Dikke kus!!

Tante

Lieve allemaal,
Heerlijk om jullie zo te volgen .
Een hele fijne reis en hopelijk succes!
Geniet van alles.
Anneke

opa Cock en oma Ria

Kees Sam Lenny Siem en Karen,heel veel liefs,sterkte,plezier en goeds van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!